Czym jest Digital Signage?

Digital Signage jest formą interaktywnej reklamy wykorzystującej profesjonalne technologie LED, LCD, projekcji czy nawet tak nowatorskie rozwiązania jak ekrany półprzezroczyste.

W czasach powszechnej cyfryzacji i pokolenia związanego z technologią, konsumenci oczekują kreatywności i nowoczesnego myślenia od producentów, sprzedawców czy właścicieli obiektów rozrywkowych. Tutaj pojawia się miejsce dla technologii Digital Signage. Dzięki reklamie cyfrowej nie tylko możesz zaoszczędzić powierzchnię i czas ale również zdecydowanie lepiej przyciągniesz uwagę konsumenta.

Idea Digital Signage

Podstawową cechą i ideą przyświecającą utworzeniu technologii Digital Signage jest umożliwienie prostego i intuicyjnego zarządzania treścią na wielu monitorach w dowolnym miejscu na ziemi z jednego miejsca. Dzięki tej technologii możesz kilkoma kliknięciami zmienić wyświetlaną treść na dowolnej ilości ekranów.

Zastosowanie profesjonalnych monitorów w reklamie wyróżni twoją prezentację, zwróci uwagę konsumentów i pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze.

Dlaczego warto inwestować w profesjonalne monitory?

Wielu potencjalnych użytkowników technologii Digital Signage nie potrafi zrozumieć różnicy między profesjonalnym monitorem a telewizorem konsumenckim.

Poniżej przedstawiamy podstawowe przewagi rozwiązań profesjonalnych w odniesieniu do konsumenckich:

Żywotność

Monitory Digital Signage są przeznaczone do pracy od 16 godzin na dobę do nawet 24 godzin na dobę, 365 dni w roku. Typowy telewizor jest przeznaczony do pracy przez ok 4 godziny dziennie.

Jakość obrazu

Profesjonalne urządzenia mają zwiększoną jasność ekranu: od 400 do nawet 1500 nit, zwiększony kontrast, wierne oddanie barw oraz szerokie kąty oglądania. Ponadto urządzenia są tak skonfigurowane aby w odbiorze treści nie przeszkadzało duże nasłonecznienie lub jasne oświetlenie pomieszczenia. Słowem, są to urządzenia skonfigurowane tak, aby nikt nie mógł przejść obok nich obojętnie

Oprogramowanie

Urządzenia Digital Signage są dedykowane do współpracy z oprogramowaniem służącym do zarządzania treścią. Wielu producentów produkuje urządzenia z wbudowanym odtwarzaczem treści wyposażonym w mechanizmy ułatwiające zarządzanie treścią oraz obsługę monitora.

Wytrzymałość

Podczas gdy urządzenia konsumenckie z założenia nie mają cech odporności na pył czy wilgotność, wielu producentów urządzeń profesjonalnych buduje je tak, aby były odporne przynajmniej na pył, a wielu przypadkach są odporne również na wilgotność lub nawet zalewanie cieczą. Rozwiązania dedykowane do instalacji na zewnątrz (tzw. outdoor) dodatkowo mają specjalne zabezpieczenia przed uszkodzeniami mechanicznymi.

Jeżeli zainteresowała Cię technologia Digital Signage, zapraszamy do odwiedzenia zakładki Kontakt, nasi specjaliści pomogą w dobraniu rozwiązania dopasowanego do Twoich potrzeb.