NASZA HISTORIA

Firma Sillves Sp z o.o. została założona w 1999 r. w Krakowie. Jednocześnie zostało otwarte biuro handlowe w Warszawie, które w późniejszych latach stało się siedzibą firmy. Od początku swojej działalności Sillves zorientowany jest na obsługę średnich i dużych firm, które wymagają ponadstandardowej obsługi w zakresie dostaw, konfiguracji oraz utrzymania sprzętu informatycznego i oprogramowania.

  • Lata 1999 – 2002; koncentracja na dostawie sprzętu komputerowego

    W pierwszych latach funkcjonowania, Sillves zorientowany był na dostawę serwerów, laptopów, instalacji i konfiguracji, outsourcingu administracji i serwisu sprzętu, szczególnie firm IBM, Compaq, Toshiba oraz Computer Service Support, z którymi zostały nawiązane partnerstwa.

    Rok 2001 to także dostawa zaawansowanych serwerów IBM do PLL LOT obejmująca także serwis 24h pod krytyczne rozwiązanie budżetowe.

    Niezwykłym projektem w naszym portfolio jest organizacja i obsługa 24/7 biura akredytacyjnego w Warszawie oraz organizacja sieci dla 1500 dziennikarzy z całego świata w biurze prasowym w Krakowie podczas pielgrzymki Papieża Jana Pawła II do Polski (2002 r.). Nasze zaangażowanie zostało docenione – otrzymaliśmy oficjalne podziękowania od dyrektora generalnego IBM oraz z Polskiej Agencji Informacyjnej.

  • Lata 2003 – 2007; rozwój działu programistycznego

    Już w 2002 r. – reagując na zapotrzebowanie klientów – stworzyliśmy dział programistyczny oparty o specjalistów MS .NET, JTEE, Oracle, MS SQL Server. W 2004 r. dział wdrożeń został rozbudowany pod kątem współpracy z Microsoft. Otrzymaliśmy certyfikaty MCSD, MCSA oraz tytuł Microsoft Certified Software Advisor (CRM CSA) – ten ostatni przed oficjalną premierą jako jedna z 3 firm w Polsce.

    Kolejne wdrożenia zakończone sukcesem to autorski system call-center, oraz CRM dedykowany dla branży farmaceutycznej, dla sieci sklepó wielkopowierzchniowych – aplikacje krytyczne w dziale handlowym i magazynowym oraz do zarządzania zamówieniami importowymi (2004 r.) oraz dla branży farmaceutycznej- system do alokacji przedstawicieli medycznych (2005 r.).

  • Lata 2007 – 2013; czas serwerów i urządzeń sieciowych

    Kolejne lata to przede wszystkim czas dostaw oraz integracji sprzętu serwerowego. W 2008 r. dla dla klienta z branży finansowo medialnej przeprowadziliśmy kompleksowe dostarczenie i zintegrowanie infrastruktury, na które składały się: serwery p570, serwery blade, SUN Sparc, macierze EMC oraz sprzęt sieciowy Cisco. Dodatkowo, realizowaliśmy instalacje i konfiguracje środowisk na bazie AIX, VMWare. Wykonaliśmy  również dostawę i konfigurację środowisk wirtualnych na bazie sprzętu HP oraz systemu VMWare, obejmujących instalację i konfigurację sieci SAN, macierzy dyskowych, bibliotek taśmowych oraz serwerów blade.

    Rok 2009 przyniósł kolejne projekty serwerowe (dostarczenie serwerów Blade IBM, usługi utrzymaniowe części środowisk, urządzenia sieciowe Cisco). W tym samym roku nasz dział wdrożeniowy wykonał dostarczenie kompletnego systemu do zarządzania i rozliczania prowizji handlowców ProCalc dla branży finansowej.

        • Lata 2013 – obecnie; dynamiczny rozwój nagrodzony Gazelą Biznesu oraz Diamentem Forbes
          Niezależnie od podstawowej działalności dotyczącej dostaw sprzętu, wdrożeń w zakresie projektowania i instalacji sieci LAN i WAN oraz serwerowni, rozpoczęliśmy działalność w zakresie szeroko rozumianego przetwarzania obrazu i druku.

          Usługa druku realizowana z HP Inc, Samsungiem, Lexmarkiem oraz Canonem.

          Digital Signage – realizowany głównie we współpracy z Samsungiem.

          Dzięki współpracy z liderami branży możemy pochwalić się statusem Platynowego Partnera Samsung oraz Gold Partnera HP. Współpracujemy również z takimi producentami jak: Canon, Lexmark i wieloma innymi. Jeżeli chcesz poznać całą ofertę związaną z drukiem, zapraszamy na stronę „Drukarki i usługi druku”.

          W marcu 2015 roku zostaliśmy wyróżnieni przez redakcję Pulsu Biznesu, tym samym dołączyliśmy do klubu Gazel Biznesu.

          W styczniu 2016 roku nasza firma znalazła się w prestiżowym gronie „Diamentów Forbesa 2016”, czyli rankingu przedsiębiorstw, które w ostatnich trzech latach najbardziej dynamicznie powiększały swoją wartość.

          W marcu 2017 roku nawiązaliśmy ścisłą współpracę z Microsoft Polska, stając się autoryzowanym resellerem oraz jedyną firmą w kraju, która świadczy sprzedaż urządzeń Microsoft Surface Hub. Wraz ze zwiększającym się zapotrzebowaniem takiego rozwiązania liczba zrealizowanych projektów stale rosła co przełożyło się na mianowanie nas przez Microsoft na „Centrum Szkoleniowe Microsoft Surface Hub”. W związku z tym zaufały nam takie firmy jak:
          Philips Lighting Poland sp. Z o.o, Żabka Polska sp. Z o.o, Fortum Power and Heat sp. Z o.o czy Ernst&Young

Jesteśmy przekonani, że historia naszej firmy oraz projekty, które zrealizowaliśmy świadczą o naszych możliwościach spełnienia potrzeb nawet u najbardziej wymagających klientów. Zapraszamy do skontaktowania się z naszym działem handlowym, który przygotuje dla Państwa ofertę dopasowaną do aktualnych wymagań.